ارائه بالغ بر 42 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3650803
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی:

ارائه بالغ بر 42 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب، بالغ بر 42 هزار جلد کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، احمد محبی، امروز ۱۷ مهرماه در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

وی افزود: همچنین قرار دادن کتاب در سبد خرید خانوارها، مانوس شدن مردم با کتاب، قرار گرفتن کتاب بدون واسطه در اختیار مخاطبین و دسترسی به کتب متنوع با صرف کمترین وقت از جمله اهداف افتتاح این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تعدد و تکثر کتب ارائه شده در این نمایشگاه، بیان کرد: در این نمایشگاه نیازهای مخاطبین در رده‌های سنی مختلف برآورده می‌شود.

محبی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۷ لغایت ۲۲ مهرماه امسال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بیرجند دایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۷۳ ناشر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۹۰ ناشر به طور مستقل، ۴۵ نمایندگی نشر، ۳۰ مرکز فروش متمرکز و هشت ناشر استانی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه سعی شده است از ناشرانی که منابع آنان به روز است دعوت کنیم

محبی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال امکان خرید الکترونیکی فراهم شده است، افزود: در این نمایشگاه چهار میلیارد بن الکترونیکی در خدمت مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در طول این نمایشگاه نشست‌های تخصصی با حضور 18 تا 20 استاد کشوری و استانی برگزار خواهد شد، یادآور شد: همچنین در این نمایشگاه غرفه ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان و پاتوق اهل قلم برای نقد و بررسی کتب فراهم شده است.

captcha