پرداخت آنلاین جوایز در مسابقه تلویزیونی «فردوس»
کد خبر: 3650931
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

پرداخت آنلاین جوایز در مسابقه تلویزیونی «فردوس»

گروه فعالیت‌های قرآنی: تهیه`کننده مسابقه تلفنی - تلویزیونی «فردوس» از پرداخت آنلاین جوایز در این مسابقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، امیر افشارفتوحی تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «فردوس» ضمن بیان ایجاد تغییراتی در ثبت نام شرکت‌کنندگان در این مسابقه تلویزیونی اعلام کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در پرداخت جوایز برخی مسابقات تلویزیونی به زودی امکان ثبت نام در مسابقه و پرداخت جوایز به صورت آنلاین فراهم خواهد شد.
تهیه‌کننده «فردوس» گفت: علاقه‌مندانی که از ساعت ۱۲ظهر امروز تا ۱۲ ظهر روز بعد در آزمون ورودی شرکت کنند و موفق به کسب امتیاز لازم از سامانه شوند، در فهرست قرعه‌کشی قرار گرفته و شانس حضور در این مسابقه تلویزیونی را خواهند داشت.
وی افزود: قرعه‌کشی توسط نرم افزار هوشمند صورت گرفته و عامل انسانی در قرعه کشی هیچگونه دخل و تصرفی ندارد و بر اساس زمان محدود مسابقه، روزانه دو الی سه نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند.
افشار فتوحی به چگونگی انتخاب نفرات اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار هوشمند براساس قرعه‌کشی نام سه نفر اول را بصورت نفرات اصلی و سه نفر را جایگزین اعلام می‌کند، که پس از تماس با این نفرات و در صورت اعلام آمادگی برای حضور در مسابقه، نام آنها در کانال رسمی مسابقه فردوس اعلام می‌شود.
این تهیه‌کننده تلویزیون همچنین اضافه کرد: به دلیل زمان محدود مسابقه فردوس، کسانی که در هر روز براساس قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند و به دلیل این محدودیت زمانی موفق به شرکت در مسابقه نمی‌شوند، برای حضور در روزهای آتی این مسابقه باید مجدد در قرعه‌کشی روزانه شرکت کنند.
لازم به ذکر است، این سامانه هوشمند، هر هفته به قید قرعه به 5 نفر از افرادی که حضور خود را در سامانه حفظ و روزانه حداقل یک تراکنش انجام دهند، مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌کند.
علاقه‌مندان می توانند با عضویت در کانال فردوس به آدرس ferdows_qtv@ به لینک‌های ثبت نام در سامانه هوشمند دسترسی پیدا کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامدارزومندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۶
0
0
خیلی ازمسابقه خوبتون خوشم میاد به امید انکه روزی ان شا ع الله ماهم شرکت یابیم
captcha