بیماران سرطانی استان خوزستان به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند
کد خبر: 3650933
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

بیماران سرطانی استان خوزستان به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند

گروه اجتماعی: معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف بیماران سرطانی استان خوزستان به حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان این خبر ابراز کرد: در ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) 79 بیمار سرطانی و صعب‌العلاج شهرستان دزفول از توابع استان خوزستان به پابوسی حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
وی بیان کرد: این گروه از زائران پس از عرض ارادت و زیارت مضجع منور امام رضا(ع) در ویژه برنامه‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در حرم مطهر رضوی برگزار شده بود، شرکت کردند.
خاکسار با اشاره به اینکه تغذیه این گروه از زائران بر عهده معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، عنوان کرد: این زائران در مدت اقامت خود در مشهد یک وعده نیز میهمان، مهمانسرای حضرت رضا(ع) بودند.
خاکسار در ادامه از تشرف 45 نفر از محروم و نیازمند استان مرکزی به بارگاه منور رضوی خبر داد و گفت: این گروه از زائران از شهرستان محروم آشتیان اراک شناسایی و در قالب کاروانی زیارتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این کاروان متشکل از زائران زیارت اولی و محرومان و نیازمندان بالای 50 سال است، گفت: تسهیل شرایط تشرف زائران محروم و نیازمند یکی از مهم‌ترین اهداف معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است.
captcha