آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3651006
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
با همکاری سازمان اوقاف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

فعالیت‌های قرآنی: از اجرای مشترک آزمون سراسری حفظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اواخر بهمن ماه در سراسر کشور خبر داد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه  حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز 17 مهرماه گفت: نشست هم اندیشی آموزش رؤسای ادارات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، طی روزهای 16 و 17 مهرماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید میرزا کوچک خان جنگلی شهر رامسر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست 26 نفر از رؤسای ادارات قرآنی سازمان اوقاف و 32 نفر از رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش حضور داشتند.  

رئیس مرکز امور قرآنی گفت: در این نشست موانع و مشکلات اجرای تفاهم نامه ادغام مسابقات شکوفه ها و دانش آموزی و پیشنهادات اعضا در تعاملات پیش رو و نحوه استفاده از ظرفیت های موجود هر دو دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.   
حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشکلات اولیه در اجرای این تفاهم نامه گفت: اجرای مشترک مسابقات دانش آموزی و تفاهم صورت گرفته در خصوص ادغام مسابقات قرآن شکوفه ها و دانش آموزی برکات زیادی را در پی داشته و شروع تعاملات دیگر با دستگاه های فرهنگی و دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه ها به برکت این تفاهم نامه صورت گرفته است.

رئیس مرکز امور قرآنی در پایان از اجرای مشترک آزمون سراسری حفظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و معاونت قرآن وعترت  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این آزمون در اواخر بهمن ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
captcha