اجرای بیش از 32 پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان مریوان
کد خبر: 3651064
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

اجرای بیش از 32 پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان مریوان

گروه سیاسی: مسئول بسیج سازندگی مریوان با اشاره به اقدامات سپاه مریوان در راستای محرومیت‌زدایی گفت: بیش از 32 پروژه ی محرومیت‌زدایی در این شهرستان اجرا گردیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، پاسدار علی نقدی، مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مریوان اظهار کرد: از سال جاری تاکنون بیش از 32 پروژه محرومیت‌ زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان به بهره‌‌برداری رسیده است و 11 پروژه دیگر تا پایان سال جاری در دست اقدام هستند.

وی افزود: با توجه به پیشنهاد بسیج سازندگی سپاه مریوان به سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان و قرارگاه محرومیت‌زدایی 8 پروژه مرمت و بازسازی مدرسه و دو پروژه مرمت و بهسازی مسجد در روستاهای شهرستان مریوان به تصویب رسید که با اعتبار هر طرح مبلغ 100 میلیون ریال که در حال حاضر در حال اجرا است.

نقدی یادآور شد: مرمت و بهسازی 8 مدرسه در روستاهای وسنه، رشه ده، اسلام دشت، کلکه جان، اسکول، دره وران، دری و انجیران با اعتبار بالغ بر 800 میلیون ریال هم اکنون در حال اجرا است.

وی بیان کرد: همچنین مرمت و بهسازی 2 مسجد در روستاهای دری، ویسه  و همچنین احداث زمین ورزشی روستای کوره دره با اعتبار مبلغ 400 میلیون ریال در حال اجرا است.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان طرح های انجام گرفته در سال جاری پروژه های محرومیت زدایی بسیچ سازندگی سپاه مریوان را که با مشارکت مردم روستاها انجام گرفته این طرح ها عنوان کرد: احداث غسالخانه روستاهای کال سفلا، کوره دره و شارانی، کمک به احداث مسجد اسلامدشت، جشنی آباد، ساوجی، گلچیدر، برقلعه و میدول، بهسازی جاده روستای قامیشله و ویسه، کمک به احداث خانه عالم و خانه محروم روستای گویله ، احداث پل روستاهای گیلی کران و هانه شیخان، آبرسانی به روستاهای زویران، رشه ده و اسکول و ... از جمله این پروژه‌ها بوده است.

captcha