افتتاح خانه قرآن شهری امهات المومنین در بانه
کد خبر: 3651221
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

افتتاح خانه قرآن شهری امهات المومنین در بانه

گروه فعالیت‌های قرآنی: خانه قرآن شهری امهات المومنین با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه و برخی از ماموستایان اهل سنت این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در مراسم افتتاح خانه قرآنی شهری امهات المومنین در شهرستان بانه حضور یافت.

وی با تبریک راه اندازی این مرکز قرآنی افزود: این مرکز می‌تواند مخاطبان زیاد را جذب کند و استعدادهای نهفته شهرستان را کشف کند و در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی بانه در حد توان حمایت و پشتیبان و حام قرآن دوستان خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: در خانه قرآن جدید الاحداث امهات المومنین کلاسهای آموزش قرآن از جمله روحوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر و احکام و غیره برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه قرآن ذکر شده توسط مهاباد شریفزاده از مربیان و چهره‌های فعال قرآنی شهرستان راه‌اندازی شد، بیان کرد: مهاباد شریفزاده که حافظ کل قرآن است می‌تواند در زمینه حفظ و راه‌اندازی مرکز تربیت حفاظ بانه بسیار مثمر ثمر باشد.

حجت‌الاسلام رهبر یادآور شد: این خانه قرآن با حضور تعدادی از ماموستایان اهل سنت از جمله ماموستا محمد ادیبی امام جماعت روستای کوپیچ، ماموستا سعید حسنی امام جماعت مسجد حضرت اسماعیل و ماموستا رئوف محمدی روحانی پیشکسوت امروز، در شهرستان بانه افتتاح شد.

captcha