سوریه به کشورهای منطقه نشان داد که می‌توان ایستادگی کرد
کد خبر: 3651247
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

سوریه به کشورهای منطقه نشان داد که می‌توان ایستادگی کرد

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: سوریه به بقیه کشورهای منطقه نشان داد که می‌توان ایستادگی کرد. دشمنان در سوریه و عراق و لبنان توطئه تجزیه دارند ولی خط مقاومت ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد  صبح امروز در دیدار با سفیر سوریه در ایران گفت: دولت سوریه و اسد و مردم سوریه نشان دادند نماد مقاومت در منطقه هستند. دشمن فکر می‌کرد در مدت کوتاه می‌تواتد دولت سوریه را شکست دهد ولی ملت سوریه مقاومت کردند.

وی افزود: سوریه به بقیه کشورهای منطقه نشان داد که می‌توان ایستادگی کرد. دولت و ملت ایران هم نشان دادند آنچه از ابتدای انقلاب به عنوان شعار دفاع از مقاومت مطرح شده بود تطابق دارد و عمل ما با شعارمان مغایرت ندارد.

ولایتی تاکید کرد: دولت و ملت ایران هم نشان دادند آنچه از ابتدای انقلاب به عنوان شعار دفاع از مقاومت مطرح شده بود تطابق دارد و عمل ما با شعارمان مغایرت ندارد.

وی تاکید کرد: هر روز خط مقاومت بیشتر تقویت می‌شود و حمایت‌های ما از مقاومت ادامه دارد. ما مطمئنیم که دولت و ملت سوریه در حفظ کشور و تمامیت ارضی سوریه پیروز می‌شوند و می‌توانند تمامیت ارضی را حفظ کنند.

ولایتی تاکید کرد: حضور روز افزون امریکایی‌ها در برخی مناطق سوریه یعنی شمال و شمال شرق سوریه با هدف تجزیه سوریه است. همین هدف را در عراق هم دنبال می‌کنند و قصدشان تجزیه عراق است و عاملشان در منطقه هم صهیونیست‌ها هستند.

وی گفت: به دنبال این هستند اسراییل دوم را ایجاد کنند ولی موفق نخواهند بود. در سوریه و عراق و لبنان توطئه تجزیه دارند ولی خط مقاومت ایستادگی می‌کند. جمهوری اسلامی از تمامیت ارضی کشورهای منطقه حمایت می‌کند.
captcha