تلاش جهاددانشگاهی برای تبدیل شدن به قطب علوم انسانی‌
کد خبر: 3651361
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

تلاش جهاددانشگاهی برای تبدیل شدن به قطب علوم انسانی‌

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی البرزگفت: جهاددانشگاهی الگویی در فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و علمی کشور است و سعی دارد تا پایان سال 1400 به قطب علوم انسانی‌ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سیداکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی البرز، 18مهرماه در حاشیه بازدید معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی انتظامی البرز از جهاددانشگاهی اظهارکرد: جهاد دانشگاهی البرز از سال 91 با چهار حوزه فعالیتی کار خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: یکی از این معاونت‌ها، معاونت فرهنگی است که دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا را زیرمجموعه خود دارد.
این مسئول بیان کرد:‌ خبرنگاران این دو خبرگزاری جناحی عمل نمی‌کنند و سعی دارند اخبار واقعی و امیدبخش را در استان انعکاس دهند.
هاشمی‌راد با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی توضیح داد: در معاونت پژوهشی نیز طرح‌‌های ملی و استانی مختلفی اجرا و درحال اجرا است که از مهم‌ترین آن‌ها طرح ملی پیمایش خانواده است.
رئیس جهاددانشگاهی البرز ابرازکرد:‌ جهاددانشگاهی بانک خون بندناف استان را نیز افتتاح‌ کرده تا از تردد شهروندان البرزی به تهران بکاهد.
این مسئول گفت: جهاددانشگاهی الگویی در فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و علمی کشور است و سعی دارد تا پایان سال 1400 به قطب علوم انسانی‌ تبدیل شود.

captcha