ساخت سریال آیت‌الله طالقانی سال آینده کلید می‌خورد
کد خبر: 3651389
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

ساخت سریال آیت‌الله طالقانی سال آینده کلید می‌خورد

گروه فرهنگی: مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری نگارش نهایی سریال آیت‌الله طالقانی به پایان برسد و پروژه در سال آینده کلید بخورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمدرضا معصوم‌زادگان، قائم مقام سیمای استان‌ها در جلسه برنامه‌ریزی ساخت سریال آیت‌الله طالقانی که 18مهرماه در کرج برگزار شد، گفت: به تصویر کشیدن زندگی مفاخر و مشاهیر و قهرمانان کشور از وظایف سازمان صداوسیما است.
وی اضافه کرد: آیت‌الله طالقانی شخصیت تأثیرگذاری است که از محبوبیت مردمی برخوردار است.
همچنین ظفر مراغه‌ای، مدیرکل طرح و برنامه سیمای استان‌ها افزود: سریال آیت‌الله طالقانی در نهضت سریال‌سازی سازمان قرار گرفت.
وی از عوامل تهیه این سریال خواست طرح اولیه، داستان یا سیناپس کار تا هفته آینده به طرح و برنامه سیمای استان‌ها ارسال کنند تا نظر کارشناسی در خصوص آن داده شود.
در ادامه علی رامک، مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز گفت: انتخاب نویسنده استانی و کارگردان مشهور و تهیه‌کننده باسابقه از مزایای ساخت این سریال است.
وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری نگارش نهایی سریال به پایان برسد و پروژه در سال آینده کلید بخورد.
این مسئول گفت: این سریال باید بتواند به بخشی از سؤالات جوانان از جمله علل مبارزه آیت‌الله طالقانی پاسخ دهد.
در این جلسه مصوب شد؛ برای ساخت این سریال جذب مشارکت استانی صورت گیرد و تعداد قسمت و مدت سریال بر اساس کشش داستان قابل‌تغییر باشد، همچنین مصوب شد تا جلسه‌ای با حضور فرزند مرحوم آیت‌الله طالقانی برای بهره‌برداری از نظرات و پیشنهادها مشاوره‌ای در آینده نزدیک برگزار شود.
captcha