رفع موانع تولید، از اولویت‌های دولت است
کد خبر: 3651394
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

رفع موانع تولید، از اولویت‌های دولت است

گروه اقتصادی: سرپرست فرمانداری شهرستان هامون گفت: رفع موانع تولید جزو اولویت‌های دولت است؛ بنابراین برای اجرایی کردن سیاست‌های دولت و حل مشکلات تولیدکنندگان، موضوع را در شهرک صنعتی رامشار با حساسیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا کیخا، سرپرست فرمانداری شهرستان هامون صبح امروز در اولین جلسه کمیته تخصصی نظارت و پیگیری بر امور مربوط به شهرک صنعتی رامشار در زابل، گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های دولت، توسعه اشتغال است بنابراین از همه مدیران ارشد استان انتظار داریم در بحث سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان هامون را بصورت ویژه ببینند.
سرپرست فرمانداری هامون بیان کرد: اصلی‌ترین مسئله ما در شهرک صنعتی رامشار فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است تا بتوانیم در راستای توسعه اشتغال و جذب سرمایه گام برداریم.
وی افزود: رفع موانع تولید جزو اولویت‌های دولت است بنابراین برای اجرایی کردن سیاست‌های دولت و حل مشکلات تولیدکنندگان، موضوع را در شهرک صنعتی رامشار با حساسیت دنبال می‌کنیم.
کیخا ادامه داد: در حال حاضر، ایجاد اشتغال از سوی دولت به عنوان یک ضرورت مطرح است بنابراین از هر کس که یک شغل ایجاد کند حمایت و قدردانی می‌کنیم.
نشست کمیته تخصصی نظارت و پیگیری بر امور مربوط به شهرک صنعتی رامشار با هدف رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود که این جلسه با موضوع رسیدگی و نظارت بر طرح تولید تایر هامون تشکیل شد.
گفتنی است، طرح « تایر هامون» یکی از 4 کارخانه در حال احداث در شهرک صنعتی رامشار است که با اعتبار 840 میلیارد تومان و 160 میلیون یورو با مشارکت بخش خصوصی قرارداد ساخت آن بین شرکت گسترش صنایع «آریا تایر هامون» و شرکت ساختمانی سد و تاسیسات آبیاری منعقد شده است.  این طرح 50 هزار تن لاستیک تولید خواهد کرد که نیمی از ظرفیت آن به تولید لاستیک برای خودروهای سبک و نیمی دیگر به خودروهای نیمه سنگین و سنگین تعلق خواهد گرفت و زمینه را برای اشتغال 1300 نفر فراهم می‌کند.
captcha