جانبازان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی هستند
کد خبر: 3651420
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

جانبازان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی هستند

گروه معارف: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز جانبازان را تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی دانست و گفت: جانبازی در راه دین و انقلاب افتخاری است که نصیب همه نمی‌شود.

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، 18مهرماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید جانباز« محرمعلی بیگ وردی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت به خانواده‌ این شهید گران‌قدر، جانبازان را تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی دانست و اظهارکرد: جانبازان از تمامی دل‌بستگی‌های زندگی دست کشیدند و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداختند.
وی افزود: جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز دشت کربلا با اطاعت‌پذیری از امام راحل بزرگ‌ترین سرمایه خود را در راه دین و نظام در طبق اخلاص گذاشتند.
این مسئول بیان کرد: جانبازی در راه دین و انقلاب افتخاری است که نصیب همه نمی‌شود و باید آحاد جامعه قدردان آنان باشند.
طاهرنژاد گفت: جانبازان همواره مايه دلگرمی و قوت قلب ما هستند و بايد درس مردانگی، ايثار، استقامت و صبوری را از آنان آموخت و همه ما بايد ادامه‌دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از ولايت فقيه باشيم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تاکید کرد: جانبازان به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده هستند که با از جان‌ گذشتگی  از حریم آب‌وخاک خود دفاع کرده و سبب تثبیت نظام اسلامی در کشور شدند و ما امروز وظیفه‌ داریم یاد و خاطر و شیوه‌ زندگانی این بزرگ‌مردان عاشق را در بین نسل جوان زنده نگه‌داریم.

captcha