برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره‌ راویان کربلا در زنجان
کد خبر: 3651483
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره‌ راویان کربلا در زنجان

گروه فرهنگی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره‌ راویان کربلا با محوریت عاشورا و با عنوان «هر کودک نشانی خداست» کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از ایسنا، مسابقه عکاسی سوگواره راویان کربلا با موضوعات عکس‌هایی از کودکان و نوجوانان با پوشش سقا، عزاداری کودک و نوجوان، عکس‌هایی از مراسم عزاداری و تعزیه سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش، عکس‌هایی از مراسم پخت و پخش نذورات و عکس‌هایی از مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) برگزار می‌شود.
این مسابقه با هدف بسترسازی در جهت ثبت و ارزش‌گذاری به مقام والای شهیدان واقعه عاشورای حسینی، ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان جهت بررسی و تحلیل زندگی شهدای کودک واقعه عاشورا و شناسایی ارزش‌گذاری به آثار عکاسی عاشورایی با برگزاری نمایشگاه آثار برگزار می‌شود.
در این مسابقه عکاسی در سه بخش حرفه‌ای خانگی، تلفن همراه و عکس‌های یادگاری برگزار می‌شود و هر عکاس مجاز است حداکثر پنج عکس با کیفیت مناسب به دبیر خانه ارسال کنند و هر عکس مشخص شود که مربوط به کدام یک از بخش‌های مسابقه است و آثار با کیفیت مناسب بر روی سی دی با رزولوشن 300 dpi و در قالب jpg ارسال شده و نیازی به پرینت آثار نیست.
ویرایش عکس‌ها هیچ‌گونه محدودیتی ندارد، اما نباید به مرزهای گرافیک نزدیک شود؛ تنظیم نور و رنگ متناسب با اثر محدودیتی ندارد.
شرکت در این مسابقه برای تمامی گروه‌های سنی هنرمندان زنجانی آزاد است و شرکت کننده در مسابقه به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده مسئولان برگزاری مسابقه خارج است.
مهلت ارسال اثر به این مسابقه تا (29 آبان) امسال اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.kanoonnews.ir  آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
captcha