رساله مصور جوانان رونمایی شد
کد خبر: 3651496
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

رساله مصور جوانان رونمایی شد

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم رونمایی از رساله مصور جوانان نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین بنایی کاشی امروز 18 مهرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم رونمایی از این اثر با حضور نویسنده کتاب و رئیس موسسه اطلس شیعه‌شناسی برگزار و وی در باره این اثر، توضیحاتی ارایه کرد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنایی کاشی با اشاره به تالیف آثار متعدد از سوی این موسسه به اهمیت آموزش احکام به جوانان اشاره کرد و گفت: این کتاب تلاش دارد تا به نحوی جذاب و آسان، احکام شرعی را به این گروه سنی آموزش دهد.

وی افزود: آموزش احکام به آسان‌ترین روش، همراه با دسته‌بندی مطالب و نوآوری در نگارش همچنین روزآمدسازی واژه‌ها و حذف اصطلاحات نامتعارف، همراه با نمونه‌ها و مثال‌های کاربردی و به روز از جمله ویژگی‌های این کتاب محسوب می‌شود.

رئیس موسسه اطلس شیعه عنوان کرد: این کتاب  مطابق با استانداردهای مرکز تدوین کتب درسی و زیر نظر کارشناسان آموزش و پرورش با نظارت فقهی، حجت‌الاسلام فلاح زاده و حجت‌الاسلام وحیدپور تدوین و تالیف شده و وجود پیش سازمان در آغاز هر درس و نظم منطقی در آموزش از جمله نکات قوت این کتاب است.

بنایی کاشی با بیان اینکه این کتاب منطبق با استاندارد آموزشی روز است و در آن رعایت کامل سه اصل توالی، تداوم و وحدت در دروس صورت گرفته است بیان کرد: محتوای این کتاب بر اساس فتاوای مشترک مراجع معظم تقلید، انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: آشنایی با مهم‌ترین لغات و اصطلاحات فقهی در انتهای کتاب و مشخص کردن اهداف در ابتدای هر درس و ارائه خلاصه هر درس، پرسش و تمرین کاربردی و کارگاهی در انتهای هر درس همچنین اعراب‌گذاری لغات و واژه‌های عربی از جمله وجوه قوت در این اثر برای تامین جنبه آموزشی آن است.

captcha