نهادهای محلی در اعتماد سازی بين دولت و مردم بسيار نقش دارند
کد خبر: 3651511
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

نهادهای محلی در اعتماد سازی بين دولت و مردم بسيار نقش دارند

گروه اجتماعی:نهادهای محلي در اعتماد سازي بين دولت و مردم بسيار نقش دارند؛به طوري که اين مهم علاوه بر رفع بسياري از مسائل دولت باعث تحول در روابط بين الملل نيز مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان،  قدرت‌الله نوروزی،  شهردار اصفهان در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه تکریم ادیان توحیدي در راستاي وفاق ملي نقش مهمي را بر عهده دارد افزود: با توجه به اينکه اصفهان مرکز همزيستي اديان توحيدي است بايد از اين ظرفيت براي مبحث مهم گفت‌وگوي اديان و پيروان مذاهب مختلف استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در ادامه این دیدار تصریح کرد: اصفهان نياز به زيرساخت‌هاي فرهنگي و هنري دارد به طوري که در اين حوزه‌ها نسبت به استانداردهاي شاخص بين‌المللي و جهاني ضعف داريم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی  توجه به بخش خصوصی و مشارکت مردم و فعالان عرصه فرهنگی و هنري را مهم خواند و اظهار داشت: لازم است در زمينه موسيقي بانوان و خياباني اقداماتي با مدل خاصي صورت گيرد.
وی  از راه‌اندازی حراج بزرگ در اصفهان خبر داد و بیان کرد: سعی داریم در نيمه دوم سال جاري  طرح "حراج بزرگ اصفهان"، اقتصاد هنر را برگزار کنيم و سامانه‌اي در اين خصوص راه‌اندازي است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ۱۵ خواهر خوانده شهر اصفهان می‌توان طرح حراج بزرگ اصفهان با  صدور کالاهای با ارزش هنري، شاهد رونق اقتصاد هنر باشيم.
وی با اشاره به برپایی کاروان «ادیان توحیدي، وفاق ملي» در اصفهان اذعان داشت:  اين برنامه در سال گذشته با هدف تاکيد بر وفاق و همدلي هرچه بيشتر ميان پيروان اديان مختلف، برگزار شد.

captcha