نشست نمایندگان شورای قرآنی استان‌ها آغاز شد
کد خبر: 3651681
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

نشست نمایندگان شورای قرآنی استان‌ها آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهارمین نشست نمایندگان شورای قرآنی استان‌ها، 19مهرماه به میزبانی البرز با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز و مسئولان قرآنی استان‌های کشور دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، شوراهای نمایندگان شورای قرآنی استان‌ها هر سه ماه یکبار در راستای تحقق عزم و اراده هماهنگ ملی برای تحقق اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فرهنگ قرآنی با تاکید بر دستیابی جامعه به فرهنگ قرآن و عترت برگزار می‌شود. 
ساماندهی و هماهنگی فعالیت های‌قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای استان‌ها، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگسازی قرآنی در سطح استان‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این شوراست.
تببین برنامه‌های آتی این شورا و آیین‌نامه‌های تخصیص بودجه‌ها و نیز نحوه هزینه‌‌کرد بودجه‌ها توسط کارشناسان شورای عالی انقلاب فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های این نشست یک روزه است.
همچنین رونمایی از یک طرح در حوزه مساجد، برگزاری کارگاه دانش‌افزایی و ارائه گزارش کمیسیون‌ها تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از عملکرد حضور خود در کمیسیون‌ از دیگر برنامه‌های چهارمین نشست نمایندگان شورای قرآنی استان‌ها خواهد بود.

captcha