استقرار 4 موکب در اسدآباد
کد خبر: 3651710
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

استقرار 4 موکب در اسدآباد

گروه فرهنگی: فرماندار اسدآباد عنوان کرد: چهار موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در اسدآباد پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حسین افشاری، فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اسدآباد به منظور اتخاذ تدابیر لازم، اظهار کرد: این جلسه به منظور تدابیر لازم با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و عملیات راهداری زمستانی برگزار شد.

وی به آمادگی دستگاه‌های مرتبط با توجه به در پیش بودن سفر زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اسدآباد آمادگی دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، پلیس راه و شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 فرماندار اسدآباد با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسدآباد از مسیرهای عبوری زائران اربعین است، ایجاد چهار موکب برای پذیرایی از زائران در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

افشاری ادامه داد: مراکز اسکان ضروری زائران و مسافران در صورت بروز سرما و انسداد راهها نیز در شهرستان اسدآباد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان عنوان کرد: در این جلسه اعلام شد میزان حریق در مراتع اسدآباد نسبت به سال گذشته 58 درصد کاهش داشته است.

منبع: پایگاه خبری آوای سید جمال

captcha