معرفی منتخبان همایش «مداحان کوچک» لرستان
کد خبر: 3651716
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

معرفی منتخبان همایش «مداحان کوچک» لرستان

گروه فرهنگی: منتخبان ششمین همایش «مداحان کوچک» ویژه کودکان و نوجوانان لرستانی در دو بخش کودکان و نوجوان معرفی شدند و از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ششمین همایش «مداحان کوچک» روز سه‌شنبه، 18 مهرماه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان لرستانی با فرهنگ عاشورایی در مرکز فرهنگی ـ هنری شماره سه کانون پرورش فکری خرم‌آباد برگزار شد.
به‌مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک، همایش «مداحان کوچک» به‌همت مرکز فرهنگی ـ هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد و با حضور و مشارکت مراکز فرهنگی هنری این شهرستان، و با شعار «هر کودک نشانی خداست» برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این آیین، بیش‌از 30 کودک مداح به اجرای برنامه پرداختند که در پایان، به برگزیدگان دو بخش کودک و نوجوان به‌طور جداگانه هدایایی اهدا شد.
بنا بر این گزارش، برگزیدگان بخش کودکان عبارت از امید طاهرزاده از مرکز شماره یک خرم‌آباد، حسین محدثی از مرکز شماره 5 خرم‌آباد، امیر رضا داودی از مرکز بدر‌آباد بودند.
همچنین منتخبان این همایش در بخش نوجوانان حسین مرادی‌مطلق از مرکز شماره 2 خرم‌آباد، امیرعلی ساکی از مرکز بدرآباد، علی‌رضا نقی‌بیرانوند از مرکز شماره 3 خرم‌آباد، سیدامین نورالحسینی از مرکز شماره 4 خرم‌آباد بودند.
captcha