ارتقای حافظان یک تا کل قرآن ارتش به 9 هزار و 500 نفر
کد خبر: 3651719
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
میدانی خبر داد:

ارتقای حافظان یک تا کل قرآن ارتش به 9 هزار و 500 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش طی پایشی که طی ماه‌های اخیر انجام شده از ارتقای حافظان یک تا کل این نیرو به 9 هزار و 500 نفر در طرح رهپویان وحی خبر داد.

سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پایشی از مجامع قرآنی و کلاس‌های تخصصی و دارالتحفیظ‌های ادارات پنجگانه چون نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد ارتش طی دو ماه گذشته انجام شد.
وی ادامه داد: طی این پایش به این نتیجه رسیدیم که شش هزار نفر به حافظان قرآن در ادامه طرح رهپویان وحی اضافه شده است.
میدانی اضافه کرد: لذا با این احتساب تعداد حافظان به بیش از 9 هزار و 500 نفر در بخش کارکنان پایور، وظیفه، همسران و فرزندان رسیده‌ است که این نکته قابل توجه است که زمینه موفقیت در اجرای طرح رهپویان وحی را حکایت دارد.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا)  عنوان کرد: طرح رهپویان وحی منحصر در رشته حفظ قرآن است که در ادامه تبیین وضع مطلوب انجام گرفت که این روش راه برای رسیدن به چشم‌انداز مطلوب است که طی آن در نظر داریم که در برنامه ۱۰ ساله منسجم به تربیت ۶۴ هزار حافظ قرآن برسیم و سهم ارتش را از تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم.
captcha