آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدارس منطقه 10 تهران
کد خبر: 3651772
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدارس منطقه 10 تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم از امروز، 19 مهرماه در سطح برخی مدارس تحت پوشش این طرح در منطقه 10 تهران آغاز شد.

آغاز اجرای طرح تربیت حافظان در مدارس منطقه 10 تهران
محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن کریم که به همت ادارات اوقاف و امور خیریه غرب و شمال غرب تهران اجرا می‌شود، طی گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آغاز اجرای این طرح قرآنی طی امروز چهارشنبه، 19 مهرماه در سطح مدارس تحت پوشش در منطقه 10 تهران خبر داد.

مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه 10 تهران بیان کرد: اجرای این طرح قرآنی در مدارس تحت پوشش از جمله فرهادی، تقوی، ولایت فقیه، مالک اشتر، غفاری، اسوه، مطهره، گل نرگس، ناصریان و نرجس، عصمت، شکوفه‌ها، حرا، مردانی 18، حیات طیبه و شرافتی آغاز شده است.

خواجه محمودآباد تصریح کرد: مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم از امروز در مدارس تحت پوشش طرح حاضر و مستقر شده و به اجرای همزمان طرح با توجه به اهداف درنظر گرفته شده ویژه قرآن‌آموزان می‌پردازند.

مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه 10 تهران تصریح کرد: همانطور که در سومین جلسه توجیهی مربیان طرح در محل خبرگزاری ایکنا مطرح شد، مربیان طرح تربیت حافظان طی هفته اول آموزش خود، قرآن‌آموزان را با موضوع وقف قرآنی آشنا می‌کنند و نیز در ادامه به پرسش و پاسخ قرآنی خواهند پرداخت تا میزان محفوظات قرآنیان را نیز بسنجند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲
0
0
اجرای این طرح به ترویج فرهنگ قرآنی منجرب می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۴
0
0
برگزاری طرح‌های دینی، قرآنی در جامعه تاثیرات خوبی خواهد داشت
captcha