پیاده‌روی اربعین خواب داعش را آشفته‌تر می‌کند
کد خبر: 3651773
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

پیاده‌روی اربعین خواب داعش را آشفته‌تر می‌کند

گروه سیاسی: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نشانگر قدرت اسلام به جهانیان است، گفت: این حماسه خواب داعش و دشمنان نظام را آشفته‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اظهار کرد: خدمت‌ در راه اهل بیت(ع) افتخار بزرگ و بی‌بدیلی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین طی چند سال اخیر از افتخارات جهان تشیع است،عنوان کرد: علی‌رغم تهدیدات داعش و کشورهای غربی هر ساله این مراسم معنوی با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه داعش فکر می‌کرد با نشان دادن فیلم سر بریدن و ایجاد رعب و وحشت می‌تواند هراسی را در دل‌های مؤمن به راه بیندازد، گفت: فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعان حرم و مکتب عاشورایی، بساط داعش و سران داعشی را برچید.
حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: مدافعان حرم فرهنگ عاشورایی را در اذهان و افکار عمومی ملت‌های دنیا گسترش دادند.
وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین خواب داعش و دشمنان نظام را آشفته‌تر می‌کند، عنوان کرد: هرچه قدر این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود تجلی اقتدار شیعه در جهان نمود بیشتری به خود می‌گیرد و عزت و اقتدار مسلمانان بیشتر نمایان می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی بر زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا تأکید کرد و افزود: امروز مبلغان باید پاسخ‌گوی نیازهای نسل جدید باشند و آثار پیاده‌روی اربعین که ابعاد مختلف اجتماعی و بین‌المللی دارد باید برای نسل جوانان و نوجوان تبیین تا آنان نسبت به قیام عاشورا و اهداف امام شناخت بیشتری پیدا کنند.
captcha