برپایی مسابقات سراسری قرآن‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
کد خبر: 3651789
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

برپایی مسابقات سراسری قرآن‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

گروه مسابقات: مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ویژه کارکنان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن‌‌ کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ویژه کارکنان و خانواده‌ها پنجشنبه، 20 مهرماه از ساعت 8:30 صبح در ستاد مرکزی و مناطق37 گانه این شرکت به صورت همزمان برگزار می‌شود.

در تهران تعداد 160 نفر متسابق به تفکیک آقایان و بانوان در هشت رشته شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، صحیح خوانی، اذان، مفاهیم قرآن‌ کریم و نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بنابراین گزارش، گروه‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور دارند در سطح پیش‌دبستانی(ویژه) شامل: مقطع ابتدایی(اول، دوم، سوم) ابتدایی( چهارم، پنجم، ششم) در سطح متوسطه اول( هفتم- هشتم – نهم)- متوسطه دوم(دهم، یازدهم ، دوازدهم و پیش‌دانشگاهی)، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه، همسران آقایان کارمند(خانم‌ها)، آقایان و بانوان کارمند هستند.

بر اساس آئین‌نامه‌ای که برای مسابقات تدوین شده، رویکرد آموزشی در نظر گرفته شده است که متسابقان آموزش‌هایی را دیده و سپس وارد مرحله مسابقات شوند.

در این راستا، مراسم افتتاحیه‌ای با حضور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آغاز می‌شود و بعدازظهر مسابقات در این مرحله به اتمام می‌رسد، این مسابقات به صورت سراسری و منتخبان به مرحله منطقه‌ای وارد شده و سپس نفرات برگزیده در مسابقات کشوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوران این دوره از مسابقات در بخش آقایان شامل امیر آقایی، ابراهیم ایزدی، طه کبیری و در بخش بانوان، خانم‌ها محبوبه کاتب، نجمه شعبانی قهرودی، زینب آقایی هستند که به قضاوت خواهند پرداخت.

captcha