اعلام جزئیات بخش کتبی مسابقات کشوری قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان
کد خبر: 3651819
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

اعلام جزئیات بخش کتبی مسابقات کشوری قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان

گروه مسابقات: جزئیات بخش کتبی مسابقات کشوری قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان طی گزارشی تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به پایان رسیدن بخش کتبی مسابقات قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان در استان‌ها و معرفی نفرات برتر این بخش از مسابقات، مرحله کتبی کشوری شنبه، 22 مهرماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

مرحله کتبی کشوری یان دوره از مسابقات در دو رشته فهم زبان قرآن و حفظ احادیث موضوعی در سه بخش(ورزشکاران، جوانان و کارکنان) در دو گروه بانوان و آقایان، در مدت زمان 65 دقیقه در سراسر کشور، با مدیریت ادارات کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات 40 سؤال تستی برای رشته مفاهیم و 30 سؤال تستی برای رشته احادیث، پنج سؤال تشریحی در هر دو رشته طراحی شده است که در صورت کسب نمره مشترک، سؤالات تشریحی تعیین‌کننده نفرات برگزیده خواهد بود.

منبع رشته مفاهیم قرآن، برگرفته از کتاب «فهم زبان قرآن» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی و منبع رشته حفظ احادیث موضوعی کتابچه‌ای است که توسط کمیته فنی دبیرخانه مسابقات به صورت معنامحور و با نگاه به موضوعات جوانان و ورزشکاران طراحی شده است.

یادآور می‌شود، نفرات برگزیده همزمان با برگزاری مرحله کشوری بخش شفاهی مسابقات که آبان‌ماه برگزار می‌شود، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

captcha