موكب صاحب‌الزمان(عج) جهرمی‌ها هم به یاری زائران پیاده اربعین در كربلا می‌رود
کد خبر: 3651883
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

موكب صاحب‌الزمان(عج) جهرمی‌ها هم به یاری زائران پیاده اربعین در كربلا می‌رود

گروه اجتماعی: مسئول هیئت صاحب‌الزمان جهرم(عج) با اشاره به برپایی موکب صاحب‌الزمان(عج) شهرستان جهرم گفت: این موکب در ایام محرم و صفر در کربلای معلا برپا شده و به زائران خدمت‌ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نجاتی، مسئول هیئت صاحب‌الزمان جهرم(عج) امروز، 19 مهرماه با یادآوری اینکه موکب صاحب‌الزمان(عج) از سال گذشته در کربلای معلا برپا شده است، گفت: از آغاز محرم الحرام امسال هم این موکب در جوار حرم ابوالفضل(ع) برپا شده است.

وی با اشاره به حضور خادمان جدید جهرمی در این موکب افزود: اعزام کاروان خادمان موکب صاحب‌الزمان(عج) عصر جمعه ساعت ۱۵ از گلزار شهدای رضوان به کربلای معلا انجام می‌شود.

این خادم اهل بیت(ع) همچنین به دیدارهای خادمین این موکب با امام جمعه جهرم نیز اشاره و اضافه کرد: جمع‌آوری كمك برای موکب صاحب‌الزمان(عج) آغاز شده است و از اقشار مختلف مردم و خیران و نیك‌اندیشان جهت مشاركت در این كار خیر دعوت می‌شود.

نجاتی گفت: اسکان و اطعام زوار اباعبدالله(ع) در ایام سوگواری محرم و اربعین حسینی از خدماتی است که موکب صاحب‌الزمان(عج) به زائران ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: شماره حساب ۰۱۲۵۲۵۳۰۳۰۰۰۱ بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۲۸۹۹۹۲۵۹۹۸ به نام هیئت صاحب‌الزمان(عج) برای دریافت کمک‌های خیران و نیك‌اندیشان تعیین شده است.

captcha