مسابقات قرآن شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برگزار شد
کد خبر: 3652055
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
علیاری:

مسابقات قرآن شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در زنجان با حضور 148 متسابق برگزار شد.

محمد علیاری، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در زنجان با حضور 148 متسابق شامل کارکنان و خانواده‌هایشان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات طی دو روز برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار شد که از مجموع 148 متسابق 81 متسابق آقا و 67 متسابق خانم بودند و از این تعداد 72 متسابق در بخش شفاهی اذان، ترتیل، صحیح‌خوانی، قرائت و حفظ و 76 متسابق در بخش کتبی مفاهیم و نهج‌البلاغه حضور داشتند.

مسئول برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در زنجان تصریح کرد: بیشترین تعداد متسابق در بخش شفاهی مربوط به صحیح‌خوانی با 20 شرکت‌کننده و در بخش کتبی نیز بیشترین متسابق مربوط به رشته مفاهیم با 42 شرکت‌کننده بود.

علیاری تاکید کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله نیمه نهایی که به میزبانی پالایشگاه تبریز برگزار خواهد شد اعزام خواهند و مرحله نهایی نیز طبق روال سنوات قبل به میزبانی مقدس مشهد و فقط در رشته‌های قرائت و ترتیل و حفظ بر گزار خواهد شد .

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: این مسابقات همه ساله و طی سه مرحله به طور سراسری از طرف پالایش و پخش و در قالب 9 منطقه کشوری برگزار می‌شود که استان زنجان به همراه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل به عنوان منطقه 4 این مسابقات هستند که مرحله نیمه نهایی این مسابقات سال گذشته به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

captcha