محفل و جلسه قرآن کریم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد
کد خبر: 3652069
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

محفل و جلسه قرآن کریم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدرضا سنجرانی و محمد جاودانی و همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی، محفل قرآن و جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم محمدرضا سنجرانی و محمد جاودانی و همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شامگاه چهارشنبه، ۱۹ مهرماه همراه با آموزش قرآن کریم در مشهد برگزار شد.
سروش
بنابر این گزارش، این جلسه و محفل قرآنی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد و بعد از قرائت زیارت عاشورا که جمعی از قاریان ممتاز، اساتید و پیشکسوتان قرآنی مشهد و تعدادی از قاریان کشور عراق حضور داشتند، چند نفر از قاریان نوجوان به تلاوت کلام الله مجید پرداختند و در ادامه  سخنرانی محمدعلی متقیان و مداحی محمد کریمی صورت گرفت.
سروش
همچنین تلاوت مختار دهقان، نماینده ایران در مسابقات قرآن مالزی در سال آینده، بخش دیگری از این جلسه و محفل آموزش قرآن کریم بود و مستمعان از استماع کلام وحی بهره‌مند شدند.
 سروش
فرازی از تلاوت رضا برزگر، قاری نوجوان در این جلسه در قسمت زیر قابل دریافت است.
کد
رضا برزگر
سروش


captcha