چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است
کد خبر: 3652136
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است

گروه اقتصادی: سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری در استان و آمادگی استان برای استقبال از سرمایه‌گذاران، افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت ایجادی، مشارکتی یا سرمایه در گردش سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، گودرز امیری، سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 19 مهرماه در نشستی با مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور، گفت: دستگاه‌های اجرایی قابل سرمایه‌گذاری را به طور مشروح جهت سرمایه‌گذاری معرفی کنند تا با اجرای این پروژه‌ها گامی در جهت اشتغال استان و کشور برداشته شود.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری در استان و آمادگی استان برای استقبال از سرمایه‌گذاران، افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت ایجادی، مشارکتی یا سرمایه در گردش سرمایه‌گذاری کنند.
وی پروژه‌های راه‌آهن با اعتبار 15 هزار میلیارد ریال، آزادراه لردگان-ایذه با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال، آزادراه شهرکرد-فولاد شهر با اعتبار یک هزار میلیارد ریال، طرح‌های آب‌رسانی دیناران و لردگان با اعتبار 260 میلیارد تومان، سد آق قلاق با اعتبار 160 هزار میلیارد ریال را پروژه‌های بزرگ قابل سرمایه‌گذاری در استان معرفی کرد.
امیری با توصیه به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعتی زودبازده، تصریح کرد: صنایعی همچون اکسیدروی یک صنعت با بازار تضمینی است.
وی با اشاره به وجود 13 منطقه نمونه گردشگری در استان، خاطرنشان کرد: کانون‌ها و کمپینگ های گردشگری نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان در حوزه گردشگری هستند.

captcha