برگزاری مسابقات سراسری قرآن و معارف سازمان حراست صنعت نفت
کد خبر: 3652197
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

برگزاری مسابقات سراسری قرآن و معارف سازمان حراست صنعت نفت

گروه مسابقات: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و معارف سازمان حراست صنعت نفت، شنبه 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

صابر رسولی، مسئول دارالقرآن پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و معارف سراسری سازمان حراست صنعت نفت، شنبه 22 مهرماه ساعت 8 صبح در زائرسرای صنعت نفت شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات در دو بخش، کتبی در رشته‌های نهج‌البلاغه، مفاهیم و حدیث و شفاهی در رشته‌های قرائت (تحقیق- ترتیل)، حفظ 2، 5، 10، 15، 20 جزء و کل قرآن‌ کریم در دو بخش آقایان و بانوان ویژه کارکنان، فرزندان و همسران برگزار می‌شود.

رسولی بیان کرد: در این بخش از مسابقات تعداد 200 متسابق حضور دارند که پس از مراسم افتتاحیه و آغاز مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در تاریخ 23 مهرماه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز انجام می‌شود.

مسئول دارالقرآن پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: شرکت ملی پالایش و پخش میزبان این دوره از مسابقات است که کل مسابقات نیز زیر نظر سازمان حراست صنعت نفت ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران صنعت نفت آقایان اصولی، رئیس سازمان حراست صنعت نفت، مجیدی، مشاور فرهنگی وزیر نفت، انصاری رئیس حراست شرکت ملی و پالایش و پخش و دیگر مسئولان برگزار می‌شود.

captcha