بزرگداشت اربعین حسینی نشان از ارتباط مردم ولایت دارد
کد خبر: 3652206
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
معاون فرماندار رضوانشهر:

بزرگداشت اربعین حسینی نشان از ارتباط مردم ولایت دارد

گروه اجتماعی: چراغی با بیان اینکه آیین بزرگداشت اربعین حسینی نشان از ارتباط مردم با اهل بیت(ع) و ولایت دارد، گفت: مردم باید در حد توان خود به زائرین امام حسین(ع) در اربعین کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر روز گذشته، 20 مهر در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اربعین حسینی شهرستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، به اهمیت موضوع اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همه مسئولان و مردم فهیم شهرستان درخصوص جذب مشارکت مردمی با استفاده از همه ظرفیتها در شهرستان جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی عنایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام حسین(ع) در واقعه عاشورا از تمام هستی خود گذشت، اظهار کرد: یکی از اقدامات در این راستا کمک کردن به موکب‌های اربعین است و مردم باید در حد توان خود به زائرین امام حسین(ع) در اربعین کمک کنند.

این مقام مسئول افزود: آیین بزرگداشت اربعین حسینی نشان از ارتباط مردم با اهل بیت(ع) و ولایت دارد که همه مردم مسلمان و غیر مسلمان از سراسر عالم برای شرکت در این مراسم حضور پیدا می کنند و این مراسم نمایشی از حرکت مذهبی مردم و اجتماع محبین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

چراغی شماره حساب ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان رضوانشهر جهت دریافت کمک های نقدی اربعین حسینی را 5801045670 اعلام کرد و گفت: پیاده روی اربعین، نماد وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان خواهد داشت.

captcha