حافظ قرآن شدن بیش از 9 هزار نفر از نیورهای لشکر 28 پیاده کردستان
کد خبر: 3652228
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

حافظ قرآن شدن بیش از 9 هزار نفر از نیورهای لشکر 28 پیاده کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی سیاسی گروه 33 توپخانه لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: زمینه حفظ قرآن کریم برای 9 هزار و 459 نفر از کادر وظیفه و پایور لشکر 28 پیاده کردستان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 33 توپخانه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در آیین پیش از خطبه های نماز جمعه  امروز، 21 مهرماه اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) الگوی انسان ایمان‌دار است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با شهادت در دشت کربلا  به دستورات خداوند متعال جامه عمل پوشاند، افزود: سفارش اسلام و قرآن، قیام در راه خدا بوده که باید در این راه ثابت قدم باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 33 توپخانه لشکر ۲۸ پیاده کردستان، آمریکا را یزید زمان دانست و اعلام کرد: آمریکا منشاء تمام مشکلات جامعه جهانی و جنایات است که باید با استکبار جهانی با قدرت مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی در لشکر 28 کردستان با اشاره به اینکه زمینه حفظ قرآن کریم برای 9 هزار و 459 نفر از کادر وظیفه و پایور لشکر 28 پیاده کردستان فراهم شده است، بیان کرد: از این تعداد 144 نفر حافظ کل قرآن هستند که بسیار باارزش است.

captcha