مبارزه بی‌امان با فساد و بی‌عدالتی از وظایف مهم قوه قضائیه است
کد خبر: 3652267
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲
منتظری:

مبارزه بی‌امان با فساد و بی‌عدالتی از وظایف مهم قوه قضائیه است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه انار گفت: مبارزه بی‌امان با عوامل و سرچشمه‌های فساد و بی‌عدالتی در کشور از وظایف مهم قوه قضائیه است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه انار به یکی از وظایف مهم قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مبارزه بی‌امان با عوامل و سرچشمه‌های فساد و بی‌عدالتی در کشور از وظایف مهم قوه قضائیه است، لذا بعضی از غارتگران اموال بیت‌المال، سنگین‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین اتهامات و دروغ‌ها را نثار قوه قضائیه می‌کنند.
وی همگان را به حفظ جایگاه و اقتدار قوه قضائیه فراخواند و افزود: با برخورد و پیشگیری عوامل فساد توسط قوه قضائیه، به‌کاربردن اصطلاح بیکار بودن قوه قضائیه در شأن یک مسئول نیست و به طور قطع، شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه و نظام اسلامی به نفع مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال خواهد بود.
امام جمعه انار به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: تهاجم استکبار جهانی علیه اقتدار و سربلندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه شکست آنها در نقشه‌ها و توطئه‌های آنها علیه انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام منتظری به توطئه‌های مکرر آمریکا در منطقه اشاره و اظهارکرد: بعد از شکست‌های مکرر آمریکا در منطقه، تحریک مسئولان اقلیم کردستان و طرح مذاکرات مجدد در معاهده برجام از فتنه‌ها و نقشه‌های جدید استکبار جهانی است.
وی ورزش را امری بسیار مهم دانست و تأکید کرد: ورزش در زندگی فردی و اجتماعی کاربرد بسیار مهمی داشته و باید در خانه و خانواده ترویج شود.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha