توهین به سپاه، توهین به همه ملت ایران است
کد خبر: 3652268
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷
رفیعی:

توهین به سپاه، توهین به همه ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاریاب گفت: سپاه پاسداران شریان انقلاب اسلامی است و توهین به سپاه پاسداران توهین به همه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رفیعی، امام جمعه فاریاب در خطبه‌های نماز جمعه فاریاب با بیان اینکه مومنان کسانی هستند که حق و حقوق همسایه را رعایت می‌کنند، گفت: طبق آیات و روایات نیکی به پدر و مادر و خویشان، یتیمان و مساکین و همسایه‌ها از ملزومات زندگی یک مومن است.
وی افزود: در برهه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که گرگ‌ها و موریانه‌های زیادی وجود دارند و در زمان کنونی باید تدبیر و بصیرت را لازمه زندگی بدانیم چراکه دشمنان در داخل و در خارج از کشور هستند.
رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود از باج‌خواهی آمریکا انتقاد کرد و گفت: آمریکا همان گرگ خارج از کشور است و با بهانه‌های مختلف سعی در باج‌گیری و ناامنی در کشورهای اسلامی را دارد.
وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور مانند موریانه پایه‌های نظام اسلامی را می‌خورند و باید مواظب آنها باشیم، تصریح کرد: سپاه پاسداران شریان انقلاب اسلامی است و توهین به سپاه پاسداران توهین به همه ملت ایران است.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha