همبستگی و وحدت، دشمنان را می‌ترساند
کد خبر: 3652271
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶
حسینی:

همبستگی و وحدت، دشمنان را می‌ترساند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه سیرجان گفت: همه ما می‌دانیم همبستگی و وحدت دشمنان را می‌ترساند و اگر در شهرستان فرد یا گروهی بخواهند این وحدت را با حرف یا نوشته‌ها یا عمل خود به هم بزنند مقابل آنها خواهم ایستاد و نمی‌گذارم وحدت خدشه‌دار شود.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هجمه اخیر آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در اهداف خود در سوریه، عراق و در منطقه شکست خورد و می‌داند شکستش با کمک مستشاران نظامی و از خود گذشتگی نیروهای سپاه بوده است لذا امروز از این نیرو می‌ترسد و علیه او تبلیغ می‌کند.
وی افزود: بنیه دفاعی ما باید روز به روز بیشتر و بهتر شود و هر چه ملت و دولت ما از نیروی سپاه بیشتر حمایت کند قدرت این نیرو که با کمک همه نیروها حافظ نظام اسلامی و ملت ایران هستند بیشتر خواهد بود.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: امروز ایستادگی در مقابل دشمن بر اقتدار ما می‌افزاید و به طور مثال کشور کره شمالی با ایستادگی و عدم توجه به سخنان رئیس جمهور آمریکا موجب عقب‌نشینی ترامپ از موضع خود شد ملت ما هم با سابقه ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آمریکا بهتر و بیشتر ابتکار عمل را در دست دارد و مطمئن باشید آمریکا در مقابل ملت ایران  مجبور به عقب‌نشینی است.
وی افزود  آمریکا با عملکرد اخیر خود و حرف‌ها و سیاست‌هایی که اعمال کرده از برجام خارج شده و حالا می‌خواهد توپ را به زمین ما بیندازد که این هم از شیطنت‌های همیشگی سردمداران استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام حسینی وحدت، قاطعیت، اقتصاد مقاومتی و دفاع از ارزش‌ها را تنها راه‌های پیروزی بر دشمنان عنوان کرد و گفت: 40 سال مقابل استکبار جهانی ایستادیم و دشمن را شکست دادیم و امروز هم این وحدت رویه مردم و مسئولان خیلی خوب است و ملت ما با استفاده از ظرفیت منابع خود به تحریم‌ها و تهدیدها هیچ اهمیتی نمی‌دهد.
وی هم‌صدایی همگانی مبنی بر عدم مذاکره مجدد در مورد برجام را پیروزی ملت ایران و شکست آمریکا دانست و اظهارکرد: وقتی ما استقلال داریم و نیازمند بیگانه هم نباشیم از چه تحریم و تهدیدی می‌ترسیم بلکه این دشمن است که از اقتدار و استقلال ما می‌ترسد.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم همبستگی و وحدت دشمنان را می‌ترساند و اگر در شهرستان فرد یا گروهی بخواهند این وحدت را با حرف یا نوشته‌ها یا عمل خود به هم بزنند مقابل آنها خواهم ایستاد و نمی‌گذارم وحدت خدشه‌دار شود.
امام جمعه سیرجان مبحث امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و افزود: هر چه‌ قدر این فریضه اجرا نشود برخی خواسته یا ناخواسته به ارزش‌های اسلامی توهین می‌کنند و امروز باید همه به دنبال تذکرات لازم در مقابل ناهنجاری‌ها باشیم که ممکن است سکوت ما موجب جسارت دیگران به ارزش‌های انقلابی و اسلامی شود.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha