متقاضيان پياده‌روي اربعين با گذرنامه دارای 6 ماه اعتبار اقدام به سفر کنند
کد خبر: 3652272
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

متقاضيان پياده‌روي اربعين با گذرنامه دارای 6 ماه اعتبار اقدام به سفر کنند

گروه اجتماعی: رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: متقاضيان پياده‌روي اربعين حتما با داشتن گذرنامه كه حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد اقدام به سفر كنند و استفاده از گذرنامه افراد غير آنها را با مشكل مواجه مي‌كند و پيگيرد قضايي دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، پرواز، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان روز پنجشنبه، 20 مهر با بیان اینکه رویکرد اجتماعی پلیس در زمینه استقرار امنیت تاثیرگذار است، گفت: وظایف پلیس امنیت در سه بخش امنیتی، اجتماعی و خدماتی بوده و در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
وی افزود: مردم با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، اخذ گذرنامه خود را برای پیاده‌روی اربعین به دقایق آخر نیندازند و از هم ‌کنون اقدام به گرفتن گذرنامه کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان به صدور 37451 جلد گذرنامه از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: در ایام هفته ناجا دفاتر پلیس + 10 به صورت خدمت مضاعف تا ساعت 16:30 نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام کرده و اداره گذرنامه نیز طی مدت 72 ساعت نسبت به صدور گذرنامه برای متقاضیان اقدام می‌‌کند.
‌وی تصریح کرد: متقاضیان پیاده‌روی اربعین حتما با داشتن گذرنامه که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد اقدام به سفر کنند و استفاده از گذرنامه افراد غیر آنها را با مشکل مواجه می‌کند و پیگیرد قضایی دارد.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha