دیوار بی‌تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد
کد خبر: 3652304
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

دیوار بی‌تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین لروند در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کنگاور با بیان اینکه دیوار بی تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد، گفت: خیانت‌ها و بی‌بندوباری‌هایی که در میان جامعه به‌وجود می‌آید منشأ در دوری از خدا و بی‌ایمانی دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین لروند، امام جمعه شهرستان کنگاور، 21 مهرماه در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه این شهرستان گفت: والدین وظیفه دارند که فرزندان خود را با مساجد، نماز جماعت و نماز جمعه آشنا کنند چراکه این‌ها همه نور است و انسان را از ذلالت و رذالت اخلاقی دور می‌کند و سبب مستحکم شدن ایمان و تقوا می‌شود.
امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به هفته بهداشت و روان، عنوان کرد: منشأ تمام بدبختی‌ها، خود‌کشی‌ها و بسیاری از بیماری‌های روانی دوری از خدا و کلام خداست، چراکه اگر شخصی در مکتب ایمان و اهل بیت(ع) وارد شود همانند اینکه وارد کشتی نجات شده و از گزند گرفتاری‌ها دور می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل به‌وجود آمده در برجام اشاره کرد و گفت: در کمیسیون اخیری که با حضور کشورهای 5 +1 و ایران تشکیل شد همه کشورها حتی آلمان و فرانسه هم به پایبندی برجام تأکید داشتند، اما آمریکا یکه و تنها خودسرانه در صدد به هم زدن و اتمام کار برجام است.
حجت‌الاسلام لروند بیان کرد: آمریکا بدون توجه به اینکه برجام یک قرارداد بین‌المللی است؛ با هدف از بین بردن این قرارداد دشمنی خود را با ایران برای جهانیان ثابت می‌کند.
وی افزود: وقتی آمریکا هیچ دلیلی پیدا نکرد؛ نهاد مقدس سپاه پاسداران را بهانه می‌کند و با رذالت تمام این نهاد را یک گروهک تروریسی می‌خواند.
امام جمعه شهرستان کنگاور افزود: آمریکا بداند اگر جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد، اگر بغداد نجات یافت، اگر کردهای عراق از نابودی نجات یافتند، اگر داعش در منطقه زمین‌گیر شده و در حال نابودی است و با موشک‌های نقطه زن مقرهای آنها نابود شد، این سپاه پاسداران است که یک طرف قضیه بوده و با اقتدار در برابر ظلم و کفر ایستاده است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور، گفت: سخنان مقتدرانه و هوشمندانه رئیس جمهور در مسئله برجام، جای قدردانی دارد.
محمد چشمه‌نوشی
captcha