27 مهر؛ زمان برگزاری هفته‌های سوم تا پنجم دومین لیگ حافظان قرآن مازندران
کد خبر: 3652305
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

27 مهر؛ زمان برگزاری هفته‌های سوم تا پنجم دومین لیگ حافظان قرآن مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ هفته‌های سوم، چهارم و پنجم دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران روز 27 مهرماه جاری برگزار می‌شود.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: هفته‌های سوم، چهارم و پنجم دومین دوره لیگ حافظان به طور همزمان و طی روز پنجشنبه، 27 مهرماه در محل سالن بصیرت شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم ادامه داد: طی برگزاری این هفته از لیگ حافظان ابتدا متسابقان به طور تیمی بر روی سن رفته و نسبت به اجرای برنامه خود اقدام می‌کنند و به تیم‌هایی که امتیاز بیشتری نسبت به تیم مقابل کسب کنند، پنج امتیاز به عنوان جایزه اعطا خواهد شد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: همچنین، به تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات (دومین دوره لیگ حافظان) نیز به ازای نفرات ترکیبی خود در تیم، دو امتیاز به طور مجزا و در جمع‌بندی نمرات اختصاص خواهد یافت.

یادآور می‌شود، دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که در بخش تیمی هفت تیم در سه رشته ورزشی طی هفت هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
captcha