مسابقات قرآن شرکت نفت استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3652320
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

مسابقات قرآن شرکت نفت استان اردبیل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت مؤسسه پیشگامان راه سعادت مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی نفت با حضور 130 نفر در اردبیل برگزار شد.

بهزاد هژبری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیشگامان راه سعادت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اردبیل، با بیان این خبر گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که میان مؤسسه و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل منعقد شده بود، این مرکز به عنوان مجری برگزاری مسابقات انتخاب شد.
وی ادامه داد: در این تفاهم نامه در نظر گرفته شد که طرح سوالات، ارائه گزارش عملکرد مسابقات، انتخاب داوران، ارائه آموزش به کارکنان، برپایی محفل انس با قرآن و مراسم افتتاحیه از سوی مؤسسه انجام شود.
هژبری افزود: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل در مرحله مقدماتی، روز پنجشنبه 20 مهر ماه به صورت یک روزه برگزار شد.
مدیر مؤسسه در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد و نفرات برتر این مرحله به دوره نیمه نهایی اعزام می شوند. 
captcha