معنویت کتاب در شبکه‌های اجتماعی نیست
کد خبر: 3652321
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

معنویت کتاب در شبکه‌های اجتماعی نیست

گروه فرهنگی: مسئول غرفه انتشارات طباطبایی در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی گفت: نور و معنویت کتاب در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام قدوسی، مسئول غرفه انتشارات طباطبایی در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم فکر می‌کنند از طریق نرم‌افزار و شبکه‌های اجتماعی به مطالب مورد نظر خود می‌رسند در حالی که اینگونه نیست چرا که نور و معنویت کتاب در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در این غرفه آثار مرحوم علامه تهرانی را در غالب انتشارات علامه طباطبایی داریم، افزود: امسال سومین سال حضور این انتشارات در نمایشگاه خراسان‌جنوبی است.
مسئول غرفه انتشارات طباطبایی در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی بیان کرد: استقبال از نمایشگاه خوب است، اما اطلاع‌رسانی چندان خوب نبود.
قدوسی اظهار کرد: مخاطبان ما خاص هستند و معمولاً طلاب و دانشجویان رشته معارف و علاقمندان به بحث‌های عقایدی و عرفانی استقبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی باید کاری کنند تا مردم برای مباحث اعتقادی به منابع دست اول رجوع کنند، یادآور شد: پیامک‌رسانی می‌توانست مخاطبان بیشتری را به نمایشگاه دعوت کند.
captcha