فعالیت 145 مبلّغ طی محرم امسال در سلسله
کد خبر: 3652385
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
موسوی مطرح کرد:

فعالیت 145 مبلّغ طی محرم امسال در سلسله

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله گفت: 145 مبلّغ بانو و آقا از ابتدای ماه محرم امسال در مساجد و حسینیه‌های شهرستان سلسله فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، جمعه، 21 مهر در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های تبلیغات اسلامی سلسله، فلسفه اصلی قیام اباعبدالله(ع) را احیای ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو رکن اساسی عاشورای حسینی است.
وی تاکید کرد: باید افزایش بصیرت، معرفت و عبرت‌آموزی از واقعه عظیم عاشورا را هدف خود قرار دهیم تا موجب رشد و بالندگی فرهنگ عاشورایی جوانان و نوجوانان شویم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله بر تحلیل درست واقعه عاشورا توسط مرثیه‌سرایان و روضه‌‌‌خوانان تاکید کرد و ادامه داد: شناخت همه زوایای این رویداد بزرگ، الگویی برای حرکت در مقابل اهداف دشمنان است.
وی با تاکید بر انجام امر به معروف و نهی از منکر در راستای تأمین سلامت جامعه و نزول برکات الهی، ادامه داد: ترویج فرهنگ مکتب عاشورا در تمام امور فردی و اجتماعی، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند، پس توجه به این مهم یک ضرورت است موسوی تصریح کرد: امروز گفتمان امام و انقلاب اسلامی به برکت بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا در جهان گسترش یافته است پس باید برای حاکمیت دین اسلام در گستره جهان، عاشورایی عمل کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله در خصوص برنامه‌های این نهاد در روزهای محرم، اضافه کرد: 145 مبلّغ و مبلّغه در سطح شهرستان از روز نخست ماه محرم در مساجد و حسینیه‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند و به فعالیت تبلیغی و فرهنگی پرداختند.
captcha