مراسم شهادت امام سجاد(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3652421
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

مراسم شهادت امام سجاد(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم شهادت امام سجاد(ع) دوشنبه 24 مهرماه در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: مراسم شهادت امام سجاد(ع) با سخنرانی آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد روز دوشنبه 24 مهرماه در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مرثیه‌سرایی این مراسم معنوی نیز بر عهده رضا قانع و مهدی نیکبخت و قرائت زیارت ائمه بقیع نیز بر عهده امیر عارف خواهد بود.
حسینی با اشاره به اینکه  این مراسم از ساعت 10 تا 12:30 برای زائران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: علاوه براین جلسات سخنرانی هر روز قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجج الاسلام رضایی تهرانی، سیدآبادی، میردامادی برای زائران حرم رضوی برگزار خواهد شد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: سلسله جلسات بیان معارف حسینی و روضه خوانی بعد از نماز صبح و قبل از نماز ظهر و مغرب در شبستان مسجد گوهرشاد برای استفاده زائران برپا است.
وی گفت: مراسم مناجات شبانه نیز بامداد روز جمعه با حضور سعید حدادیان برای زائران در نظر گرفته شده، همچنین جلسات پرسمان دینی طبق هفته‌های گذشته در حرم رضوی برگزار شده است.
captcha