سخنان نابهنجار دشمن، اتحاد ملی را میان ایرانیان تقویت کرده است
کد خبر: 3652429
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

سخنان نابهنجار دشمن، اتحاد ملی را میان ایرانیان تقویت کرده است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سخنان نابهنجار و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا اتحاد ملی را بین اقشار مختلف مردم ایران تقویت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان‌جنوبی امروز 22 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: همیشه سخنان نابخردانه دشمن ما را نسبت به وحدت ملی حساس‌تر می‎‌کند.
وی اظهار کرد: ترامپ در گفته‌های خود به حیطه‌هایی ورود پیدا کرد که در اختیار و اجازه او نیست و به طور مثال افزایش قدرت دفاعی ایران ارتباطی به رئیس جمهور آمریکا ندارد و به چه حقی درباره یکی از ارکان نظامی ما یعنی سپاه پاسداران اظهار نظر می‌کند.
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب ما را به قدرت و اقتدار می‌رساند، بیان کرد: سخنان نابهنجار ترامپ باعث می‌شود که اندیشمندان ما تلاش بیشتری برای استقلال در حیطه فناوری و علم داشته باشند
مروج الشریعه با اشاره به اینکه در قضیه برجام تا آنجا که حقوق مردم ما حفظ شود، پایبند تعهدات هستیم، ادامه داد: از طرف دیگر جای تأسف است که برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان برای خوش آمد مستکبران  رفتارها و سخنان نادرست اتخاذ می‌کنند.
وی گفت: در اقتدار نظام جمهور اسلامی در موضوع برجام همین بس که در قبال سخنان رئیس جمهور آمریکا، سران اروپا موضع گرفتند و شکاف بین اروپا و آمریکا در این زمینه به وجود آمد.
مروج الشریعه اظهار کرد: مردم کشور ما هیچ وقت جنایات آمریکا از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت بسیاری از مردم بی‌گناه شد را فراموش نخواهد کرد.
استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: تمام مقاطع 38 ساله جمهور اسلامی مقطع حساس بوده است و از این جهت شایسته است با محوریت ولایت همواره هشیاری و آمادگی خود را حفظ کنیم.
captcha