امام سجاد(ع)؛ الگوی مقاومت و ایستادگی توأم با عزت و اقتدار
کد خبر: 3652434
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا عنوان کرد:

امام سجاد(ع)؛ الگوی مقاومت و ایستادگی توأم با عزت و اقتدار

کانون خبرنگاران نبأ: خطیب نماز جمعه زابل با بیان اینکه امام سجاد(ع) الگوی مقاومت و ایستادگی توأم با عزت و اقتدار هستند، گفت: اگر نقش امام سجاد(ع) و عمه بزرگوارشان نبود، قیام کربلا و نهضت عاشورا ناکام می‌ماند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، 21 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان زابل طی سخنانی ضمن معرفی الگوهای سبک زندگی اسلامی به تأثیرات منفی ماهواره‌ها بر خانواده‌ها به‌ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: استفاده از ماهواره در خانواده‌ها ‌هیچ‌گونه توجیهی ندارد و یک اشتباه محض است.
وی با بیان اینکه در مسیر توسعه‌ و پیشرفت منطقه باید همدل و همزبان باشیم، عنوان کرد: ما در منافع و برای پیشرفت سیستان باید همه اختلافات را کنار بگذاریم؛ ما حق و فرصت اختلاف نداریم چون فرصت‌های زیادی از دست رفته؛ باید همدل و همزبان باشیم.
خطیب نماز جمعه زابل با اشاره به سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع)، اظهار کرد: اگر نقش امام سجاد(ع)، پیام‌رسان نهضت عاشورا و عمه بزرگوارشان نبود، قیام کربلا و نهضت عاشورا ناکام می‌ماند. امام سجاد(ع) الگوی مقاومت و ایستادگی توأم با عزت و اقتدار هستند.
حسین قدس‌نیا
captcha