منچستر میزبان سومین نمایشگاه سبک زندگی اسلامی می‌شود
کد خبر: 3652442
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

منچستر میزبان سومین نمایشگاه سبک زندگی اسلامی می‌شود

گروه بین‌الملل: بزرگترین نمایشگاه انگلیس ویژه عرضه و نمایش انواع محصولات بازار پرسود سبک زندگی اسلامی برای سومین دوره پیاپی برگزار می‌شود.

انگلیسی/ منچستر میزبان سومین نمایشگاه سبک زندگی اسلامی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Biz Asia؛ این نمایشگاه 6 و 7 آبان ماه گسترده‌تر از دوره‌های قبل، این‌ بار در شهر منچستر برگزار خواهد شد.

رئوف میرزا، از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: برنامه امسال نقش و مشارکت مثبت مسلمانان در سطوح مختلف جامعه انگلیس را نیز معرفی می‌کند.

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در انگلیس مصرف‌کنندگان را با کسب‌وکارهایی که به دنبال رشد در این بازار هستند مرتبط می‌کند.

میرزا می‌گوید: هدف ما نشان دادن سبک زندگی اسلامی به شیوه‌ای جذاب است.

شهردار منچستر نیز در این برنامه شرکت خواهد کرد و تابلوی نقاشی ویژه‌ای توسط یکی از هنرمندان مسلمان به نشانه همبستگی با قربانیان حادثه تروریستی منچستر دریافت خواهد کرد.

میرزا افزود: ما به دنبال آن هستیم که این برنامه خانوادگی به بهترین شکل برگزار شود و بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را داشته باشد.

دراین نمایشگاه صاحبان کسب‌وکارها، برندها، کارآفرینان و استارت‌آپ‌های سراسر جهان برای یادگیری، ارتباط‌گیری و پیدا کردن فرصت‌های تجاری گرد هم می‌آورد.

سمینارهای متعددی با حضور متخصصان بخش‌های سبک زندگی اسلامی از جمله غذای حلال، پوشاک اسلامی، بازاریابی، رسانه، برندسازی، امور مالی و تجارت بین‌المللی نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بازار سبک زندگی اسلامی یکی از سریع‌ترین عرصه‌های اقتصادی در حال رشد در جهان است که ارزش آن در سال ۲۰۱۴ حدود یک تریلیون و ۸۰۰ هزار میلیارد دلار بوده و در سال ۲۰۲۱ به حدود ۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

دو دوره پیشین این نمایشگاه با حضور گسترده مسلمانان و غیرمسلمانان در شهرهای کاونتری و لندن برگزار شد/.

captcha