سران استکبار از مقاومت اسلامی در منطقه عصبانی هستند
کد خبر: 3652470
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

سران استکبار از مقاومت اسلامی در منطقه عصبانی هستند

گروه سیاسی: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سران استکبار از مقاومت اسلامی در منطقه و برخورد با تکفیری‌ها عصبانی هستند، گفت: پاسخی دندان‌شکن و قاطع به یاوه‌گویی‌هایی ترامپ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، 22مهرماه در مراسم متمرکز اعزام دانش آموزان کشور به اردوی راهیان نور که به میزبانی استان البرز  برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افتتاحیه این دوره از اردوهای راهیان نور امروز در استان ولایت مدار البرز با حضور خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: شاهد افتتاح بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی راهیان نور در سراسر کشور هستیم.
وی با اشاره به اینکه استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، ایلام کردستان، بوشهر، هرمزگان و کرمانشاه برای استقبال از این زائران آماده هستند، گفت: پیش‌بینی استقبال از یک‌میلیون و ۳۷ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در این دوره از اردوهای راهیان نور صورت گرفته است.
این مسئول در بخش دیگری با اشاره به سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ درباره ملت ایران، خاطرنشان کرد: این یاوه‌گویی‌ها را ۴۰ سال است که می‌شنویم، این حرکت رئیس جمهور آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند بدون شک پاسخ ما در میدان عمل خواهد بود.
فضلی با اعلام اینکه سران استکبار از مقاومت اسلامی در منطقه و برخورد با تکفیری‌ها عصبانی هستند، گفت: پاسخی دندان‌شکن و قاطع به یاوه‌گویی‌هایی ترامپ خواهیم داد.

captcha