هزینه کردن برای دین‌مدار شدن مردم به صرفه است
کد خبر: 3652478
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

هزینه کردن برای دین‌مدار شدن مردم به صرفه است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی گفت: فرهنگ ما در کشور یک فرهنگ دینی است در این راستا هرچه که ما برای دین‌مدار شدن مردم هزینه کنیم به صرفه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 22 مهرماه در آیین تقدیر و معارفه استاندار کردستان، اظهار کرد: باید به مسئولیت‌ها به عنوان یک فرصت و نعمت که خدا در اختیار ما قرار داده نگاه کنیم و شکر نعمت را با استفاده به جا از آن به جا آورد.

وی افزود: مردم به مسئولان نیاز دارند و مسئولان باید نیاز مردم را تا حد امکان مرتفع سازند و این رفع نیاز خود یک نوع شکران نعمت الهی است که نباید در آن هیچ تعللی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: جهادی عمل کردن و مدیریت جهادی باعث رفع خستگی از کار و لذت بردن از مسئولیت می شود که مسئولان باید آن را مدنظر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه هر کاری باید به فرد شایسته و صاحب تجربه آن سپرده شود، عنوان کرد: رعایت این مهم در بر عهده گرفتن مسئولیت ها، موجب پیشرفت کار می‌شود و در غیر این صورت نمی‌توان در هیچ زمینه‌ای موفق عمل کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: مسئولیت‌ها امانت هایی هستند که به ما سپرده شده اند و نباید از آن به عنوان طعمه استفاده کنیم و ضروری است همه صاحبان مسئولیت ها، با نگاه خدمت در مسئولیت های خود فعالیت کنند.

وی با تشکر از دولت، بیان کرد: از دولت خواسته بودیم که تا حد امکان از نیروی بومی برای استانداری کردستان استفاده شود که خوشبختانه این مهم محقق شد و ضروری است استاندار جدید، اقتصاد و توجه به معیشت مردم را به عنوان یکی از اولویت های خود مدنظر قرار دهد.

 نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نگاه سیاسی هم لازم است، گفت: نگاه اقتصادی و توجه به معیشت مردم و درآمد آنها با بهره گیری از ظرفیت های موجود، بسیار ضروری تر است.

وی از استاندار کردستان به جهت توجه به زیرساخت های استان و توسعه آنها تقدیر کرد و افزود: این راه باید همچنان ادامه داشته باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی بر رعایت عدالت تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کردستان در بسیاری از شاخص ها از میانگین کشوری پایینتر است، امیدواریم با رعایت عدالت رشد داشته و به میانگین کشوری برسد.

وی اعلام کرد: در همه مناطق استان نیز باید عدالت رعایت شود و به شکل جدی اقدامات اشتغال‌زا و افزایش درآمد انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی یادآور شد: فرهنگ ما در کشور یک فرهنگ دینی است در این راستا  هرچه که ما برای دین‌مدار شدن مردم هزینه کنیم به صرفه است.

captcha