معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام
کد خبر: 3652495
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام

گروه فرهنگی هنری: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام بارأی هیئت‌داوران در ۴ رشته قرآنی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان از سری برنامه‌های جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد قائم آل محمد (عج) شهر ایلام برگزار شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام افزود: این دوره از مسابقات در استان در ٤ رشته حفظ، قرائت، اذان و ترتیل ویژه برادران عضو کانون‌های مساجد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ١٣٠ نفر از برادران عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از طریق سامانه جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: حدود ٦٠ نفر از افراد ثبت‌نام کننده در این دوره از مسابقات در روز جمعه ٢١ مهرماه با هم به رقابت پرداختند.
چراغی‌پور یادآور شد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف برگزاری این مسابقات است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری که نیمه آذرماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، یادآور شد: در رشته حفظ قرآن کریم علی عباسی، در رشته قرائت سجاد تارین، محمدباقر رحمتی، امیررضا مامی با رأی هیئت ‌داوران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
چراغی‌پور در پایان با اشاره به استقبال خوب اعضای کانون‌های مساجد از این مسابقات، تصریح کرد: در رشته اذان، محمدجواد خانی، علیرضا آسا و محمدمهدی شیخ‌محمدی و در رشته ترتیل امیرعباس زاده، مهدی نورایی و محمد یادگاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
captcha