آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسیر کربلا از فردا‌/ پیش‌بینی قطار مشهد ـ کربلا
کد خبر: 3652496
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان رضوی اعلام کرد:

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسیر کربلا از فردا‌/ پیش‌بینی قطار مشهد ـ کربلا

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسیر کربلا برای ایام اربعین از فردا 23 مهرماه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: جواد وحدتی‌فرد اظهار کرد: پیش‌بینی شده است که 200 هزار نفر از استان در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قطار مشهد ـ کربلا برای زائران اربعین پیش‌بینی شده است، البته این قطار با توقف در اهواز و شلمچه این مسیر را طی می‌کند، همچنین مسافرانی که قصد سفر ریلی با قیمت مناسب‌تری را دارند می‌توانند ابتدا بلیت تهران و سپس بلیت اهواز را خریداری کنند.

مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان رضوی افزود: تمهیدات سفر ریلی 20 هزار نفر به کربلا انجام گرفته است و در صورت افزایش تقاضا، ظرفیت ریلی افزایش خواهد یافت، همچنین افزایش قیمت در بخش ریلی برای ایام اربعین نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برآورد شده است که 70 درصد زائران از خراسان رضوی با وسایل حمل و نقل عمومی به زیارت اربعین می‌روند و سال قبل 50 درصد مسافران از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به زیارت اربعین رفتند.

معاون حمل و نقل مسافری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درباره افزایش قیمت سفر با حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: اتحادیه شرکت‌های مسافربری تصمیم گرفته است که چون ناوگان یک مسیر را خالی طی می‌کنند قیمت‌ها را افزایش دهد.
captcha