آمادگی بیش از 70 کشور برای حضور در مسابقات قرآن بانوان دبی
کد خبر: 3652510
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

آمادگی بیش از 70 کشور برای حضور در مسابقات قرآن بانوان دبی

گروه مسابقات: بیش از 70 کشور آمادگی خود را برای حضور در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان در «دبی» امارات اعلام کردند.

اعلام آمادگی 70 کشور برای شرکت در مسابقات قرآن بانوان دبیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی البیان؛ دومین دوره مسابقات قرآن بانوان «فاطمه بنت مبارک» به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی، 21 آبان‌ماه سال جاری تا سوم آذر برگزار خواهد شد.

در همین راستا، کمیته برگزارکننده این مسابقات به ریاست «ابراهیم محمد بوملحه»، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه  تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، کمیته‌ها و واحد‌های مختلف، گزارشی از فعالیت‌های خود برای برپایی این مسابقات در موعد مقرر را ارائه دادند و اعلام شد که تاکنون بیش از 70 کشور از مناطق مختلف جهان آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده‌اند.

ترتیب برگزاری رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر، تعیین اعضای کمیته داوران، روند فعالیت کمیته گزینش زیباترین اصوات و سؤالات مسابقات از جمله موضوعات بحث در این جلسه بود.

ویزای شرکت‌کنندگان و همراهان آن‌ها، هتل محل اسکان، رزرو بلیط، مکاتبات اداری، ترتیبات اداری، سازمانی و فنی و طراحی دکور مسابقات در سالن اجتماعات مرکز فرهنگ و علوم دبی، نور و صدای سالن و پخش تلویزیونی و ماهواره‌ای مسابقات از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی در این جلسه در مورد پوستر اصلی این دوره از مسابقات به توافق رسیدند و بر ضرورت چاپ سریع و توزیع آن قبل از رقابت‌ها تأکید کردند.

گفتنی است، دوره نخست مسابقات قرآنی بانوان دبی با عنوان «‌فاطمه بنت مبارک»، ۱۶ تا ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد و حنانه خلفی، نابغه قرآنی و حافظ کل خردسال کشورمان به‌عنوان نماینده ایران در این دوره رقابت‌ها حضور یافت./

captcha