سخنان ترامپ ادامه همان حرف‌های همیشگی سران استکبار جهانی است
کد خبر: 3652520
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

سخنان ترامپ ادامه همان حرف‌های همیشگی سران استکبار جهانی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان ترامپ ادامه همان حرف‌های همیشگی سران استکبار جهانی است فقط ادبیات آن با اوباما تفاوت دارد، اظهارکرد: ترامپ با ادبیاتی تندتر همان مسائل را مطرح می کنند و به بهانه واحی همچون موشکی، هسته ای، نظامی و ... به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی امروز 22 مهر با بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران مقوله اقتصادی، سیاسی یا نظامی نیست بلکه این اختلافات بر اساس ایدئولوژی هستند، گفت: آمریکا امروز در شرایطی نفوذ خود در منطقه را از دست داده که هیچ زمان این چنین در ذلت به سر نبرده است.
وی افزود: این کشور داعش را پدید آورد تا ٢٠سال در منطقه ناامنی و درگیری را ایجاد کند اما شاهد بودیم که پرونده گروهک تروریستی داعش سه ساله توسط سربازان اسلام بسته شد.
عضو خانه ملت بااشاره به فشارهای دهه های اخیر آمریکا و همچنین تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران، متکر شد: آمریکا همواره تحریم های اقتصادی و کارشکنی های بسیاری را صورت داد اما شاهد هستیم که در هیچکدام توفیقی نیافت و به نبرد فرهنگی و جنگ نرم روی آورد.
حسینی شاهرودیبا تاکید بر اینکه سخنان ترامپ ادامه همان حرف های همیشگی سران استکبار جهانی است فقط ادبیات آن با اوباما تفاوت دارد، افزود: ترامپ با ادبیاتی تندتر همان مسائل را مطرح می کنند و به بهانه واحی همچون موشکی، هسته ای، نظامی و ... به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب هستند.
وی افزود: امروز شاهد هستیم که این کشور از نفوذ ایدئولوژیک و نظامی ایران در منطقه هراسان است و بیان حرف های ترامپ ادامه تهدیداتی محسوب می شود که زمانی با سیاست چماق و هویج و زمانی با درفش  بر ما تحمیل می شد.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا دستی آهنین با روکشی مخملی است و این تعبیر رهبر انقلاب اسلامی درباره این کشور صدق می‌کند.
منبع: خبرگزاری مهر
captcha