سپاه با تمام قوا در برابر توطئه‌های مستکبران ایستاده است
کد خبر: 3652558
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

سپاه با تمام قوا در برابر توطئه‌های مستکبران ایستاده است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ماکو گفت: دنیای امروز به خوبی این واقعیت را درک کرده است که چه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و چه سران قوا تا به امروز در برابر تروریسم ایستاده‌اند و به مقابله با آن هم ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از ایسنا محمدباقرلو فرمانده سپاه ماکو  در گفت و گویی با اشاره به تاریخ گذشته ننگین آمریکا و ایادی استکبار،با اشاره به بی سوادی و کم دانشی رئیس جمهور آمریکا درخصوص اینکه خلیج فارس را به نام خلیج عرب شناخته است افزود: هیچ وقت با گفتن آقای ترامپ خلیج فارس به خلیج عرب تبدیل نخواهد شد، این شخص آبروی سیاسی و بین المللی خود را در دنیا خدشه‌‌دار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نبض دنیا امروز در خلیج فارس می‌تپد و حاکمیت آن بر دستان توانمند ایرانیان است گفت: خلیج فارس نامی است که در بیشتر دانشکده های معتبر دنیا و در شرح تاریخ و جغرافیای بیشتر مناطق جهان شناخته ‌شده است؛ حال این شخص نام خلیج فارس را به عرب نسبت می دهد.

سرهنگ باقرلو اظهار کرد: دنیای امروز به خوبی این واقعیت را درک کرده است که چه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و چه سران قوا تا به امروز در برابر تروریسم ایستاده‌اند و به مقابله با ان هم ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه تصریح کرد: عوامل دست‌پرورده تروریسم که آمریکا و اسرائیل از شاخص‌ترین آنها هستند امروز ادعای مقابله با تروریسم می کنند، در حالی که این کشورها خود مروج تروریسم هستند و با اصل اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند.

وی با اشاره به تهدید و تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: این کار آمریکا حرکت جدید نبوده و سپاه تا به امروز قربانی این توطئه ها و تهمت های آمریکا بوده است.

فرمانده سپاه ماکو گفت: سپاه همیشه در با تمام قوا در برابر مستکبران ایستاده و فریادرس مظلومان بوده است.

وی بابیان  اینکه نفس های آخر آمریکا به شمارش افتاده است گفت: تروریسم های تکفیری طالبان و دست پرورده آمریکا که در جهت حمایت از اهداف شوم آمریکاییها تشکیل شده است، همه آنها رو به افول هستند.

سرهنگ باقرلو بر موضع گیری های خوب و قاطع رئیس جمهور ایران و فرماندهان عالی رتبه سپاه در برابر این گستاخی ها تاکید و تصریح کرد: آمریکا امروز بی‌لیاقتی خود را به خوبی به دنیا اثبات کرده  و  این سخن گفته ما نبوده  بلکه مردم جهان خود شاهد این باور هستند.

وی گفت: اگر آمریکا بخواهد در برابر ایران خودی نشان دهد، بر حسب سلسله مراتب، در میدان عمل جواب های بسیار شایسته‌ای خواهیم داد.
captcha