رسانه ملی ماهیت ننگین آمریکا و آل سعود را افشا کند
کد خبر: 3652568
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

رسانه ملی ماهیت ننگین آمریکا و آل سعود را افشا کند

گروه سیاسی: عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه قصد اصلی ترامپ با همدستی دولت‌های خبیثی چون آل سعود و صهیونیست، براندازی نظام اسلامی است گفت: صدا و سیما در شرایط کنونی وظیفه سنگینی در دفاع از حقوق ملت ایران دارد و باید بیش از گذشته ماهیت نگین و پلید استکبار را افشا کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی که امروز، شنبه 22 مهرماه در فرهنسگرای شهر اراک برگزار شد با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: بار دیگر ترامپ با سخنانش نشان داد که ماهیت دولت آمریکا، برگرفته از استکبار، فساد، جنایت، هرزگی، دروغ پردازی و... است قصد اصلی ترامپ با همدستی دولت‌های خبیثی چون آل سعود و صهیونیست، پرونده سازی و براندازی نظام است.
وی ادامه داد: قوای سه گانه، دولت و به ویژه صدا و سیما در شرایط کنونی وظیفه سنگینی در دفاع از حقوق ملت ایران، آرمان‌های امام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در منطقه و جهان دارند برای تحقق این امر باید بیش از گذشته ماهیت ننگین و پلید استکبار را افشا کند. دولت آمریکا و همدستانش در طول تاریخ هیچوقت با ملت ایران خوب نبوده و به دنبال چپاول سرمایه‌های این کشور هستند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم درخواهیم یافت از جنگ جهانی دوم به بعد این دولت استکباری با قرار دادن ایران به عنوان پل پیروزی چه جنایت‌ها و چپاول‌هایی را به ملت ایران تحمیل کرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حمایت از صدام، مجاهدین، کودتای نوژه و... قصد براندازی نظام و چپاول مجدد کشور را داشت. این وظیفه سران سه قوه، دولت و صدا و سیما است که پرونده‌های ننگین جنایات این کشور و همدستانش را بیش از گذشته افشا کند و اجازه پرونده سازی و هتاکی ندهد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: عده‌ای حقیر که نتوانستند عقده‌های خود را در کشور برطرف کنند به خارج از کشور رفته و علیه نظام اسلامی ایران حرافی می‌کنند، جوانان کشور ما تحت تاثیر این دروغ پردازی‌ها قرار نمی‌گیرند زیرا هدف اصلی این افراد تشویش و بر اندازی نظام است. استکبار جهانی با حمایت‌های خود از جریان تکفیری، وهابیت و آل سعود قصد تضعیف کشور و رسیدن به منافع خود در منطقه را دارد ولی نمی‌دانند وحدت ملی در کشور ما برقرار است و بار دیگر مشارکت بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات نشان داد که مردم علاقه مند به نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی تاکید کرد: صدا و سیما باید بیش از گذشته مدافع حقوق مردم مظلوم جهان بویژه مسلمان کشورهایی چون سوریه، یمن و... باشد و اجازه ندهد آمریکا و رژیم صهیونیستی به هدف جدید خود در منطقه که همان تجزیه عراق است برسد. برای تحقق این امر لازم است این نهاد با تشکیل اتاق فکر فعال، سخنان حکیمانه، منطق جهان پسند و با قدرت تمام، به این مباحث بپردازد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه صدا و سیمای استان مرکزی تاکنون بخاطر اقداماتش نمره قابل قبولی گرفته است گفت: خوشبختانه این نهاد در استان بواسطه سلامت نفس، رسالت خود را به خوبی انجام داده و باید بیش از گذشته به فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی تعمق بخشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در حوزه علمیه، مدارس امین و مدارس پیش حوزوی استان صورت گرفت، توانستیم ورودی‌های زیادی را به این مراکز جذب کنیم، استان مرکزی در ارزیابی سال گذشته از لحاظ عملکرد، پس از خراسان و قم رتبه سوم کشور را کسب کرد و امسال پیش بینی می‌شود رتبه اول را به دست آوریم.
آیت‌الله دری نجف آبادی در پایان با بیان اینکه هم اکنون حدود یک‌هزار مدرسه امین در استان فعالیت می‌کنند، گفت: یکی از اقدامات موثر در شهر اراک تاسیس مجتمع حوزوی خاتم الانبیا است این مجتمع در زمینی بالغ بر 30 هزار مترمربع آماده شده و  هم اکنون دارای 48 واحد مسکونی می‌باشد.
captcha